Friday, November 19, 2010

harry potter and deathly hallows

  
   HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS..da lama aku tunggu saat nak tengok cerita ni..yelakan..bekas boyfriend yg berlakon tu..haha...aku ngan akak aku (Ayu) n adik aku (Zieha)g bp mall semalam semata2 nak tengok cite ni..kalau x percaya ni buktinya!(=


  ha??percaya x??kalau x percaya gak,xpe sebab aku tau aku ni sape la kan??(ayat tacing!)

  actually aku nak g 17.11.2010 tapi masa tu kan hari raya aidiladha, so niat tu terpaksalah dibatalkan..aku tengok schedule movie ni kat paper ade kol 3.30...wah, excited la g awal2 sebab nak beli tiket..sekali datang tade pon pkul 3.30 tapi 4.40...huhu..sabar je la..then pusing2 la mall tu..kol 4.40 kitorang masuk..aku agak kecewa sebab lambat start..15 minit late!!sampai abiz pop corn orang depan aku makan..^^

  dalam episode kali ni, banyak benda yang berlaku sebab Dumbledore da mati..Voldemort makin berkuasa, ditambah pula dengan kebanyakan kakitangan kt Hogwart n Kementerian tu pengikut dy..aku rasa mcam nak sekeh2 je pale Voldemort tu..hehe..Dumbledore ada tinggalkan pusaka untuk Harry, Hermione n Ron..berlaku konflik antara dyorang bertiga..Deathly Hallows tu pulak ceritakan tentang tiga saudara..ada 3 barang yang tiga saudara ni dapat..


 ni gambar satu scene mase dyorang menyamar nak dapatkan Hocrux..Harry, Hermione dan Ron terpaksa menyamar sebab nak masuk pejabat ni..adegan yang mencemaskan dan kelakar!!





gambar ni plak scene masa dyorang yg da over 18 minum posyen yg ada rambut Harry..sebab nak mengelirukan Voldemort n pengikut dy masa nak pindahkan Harry ke tempat lain..sebab tu la banyak Harry dalam gambar ni..nak tau yang real one??tengok la sendiri..(=





 
  k la aku x nak cite banyak2...kalau nak tahu tengok la sendiri...pada aku cite ni menarik..penuh dengan unsur magis dan mencemaskan..unsur kelakar penyeri perjalanan cerita ni..5 bintang la!!x sabar nak tengok Harry Potter n The Deathly Hallows Part 2..insyaALLAH..(=



 

 




gambar yang sempat diambil sebelum kamera rosak..(=

No comments:

Post a Comment