Wednesday, November 17, 2010

aku gembira

  Salam..sempena hari yang mulia ini, sebelum aku menaip panjang lebar aku nak ucapkan selamat hari raya aidiladha @ hari raya haji @ hari raya korban kepada mak ayah dan adik beradik yang berada di kampung,shabat handai,sanak saudara serta seluruh umat islam sama ada di Malaysia mahupun di seluruh dunia, maaf zahir dan batin..makan rendang tu jangan lupa tau!amacam??ada ala2 pelajar oversea x??hehe..kalau kat johor ni hari raya aidiladha x la semeriah hari raya aidilfitri..aku juz dok kt rumah n xpakai baju raya pon (pakai baju kmm ^^)..ape pon ia disambut dengan penuh kesyukuran..alhamdulillah..(=

  hari ini dan semalam..ada something yang berlaku yang membuat aku gembira sampai rasa nak melompat2..malangnya aku membatalkan hasrat aku untuk melompat tu sebab x nak terpilih mewakili Malaysia dalam acara lompat katak sukan asia kt China tu..first thing masa aku g kedai ngn mak aku..kt pintu masuk tu aku jumpa cikgu HEM sekolah menengah aku, Puan Marpuah Suliman..senyuman aku mendapat balasan...nampaknya beliau masih mengenali aku even aku da memakai sesuatu tu..beliau salam dengan aku ngn mak aku..tapi aku x sempat nak tanya apa2 sebab beliau da nak balik..(=

  semalam gak aku dapat sms dari Atie..dy wish raya haji kat aku n beritahu aku one good news..da lama aku nanti2kannya..bukannya dy nak kawen dengan Shahir seperti yg dy impi2kan..REUNION..wahhh..so excited maaa..rindu bangat sih mau ketemu sama teman2..udah lama enggak ketemu..da jauh so susah nak jumpa..yang satu u pon susah benar nak jumpe ni lagikan lain u..hopefully n aku doa semoga reunion ni jadi la.aminnnn..x payah nak tunggu aku dapat anak lima baru nak jumpa..^^

  hari ini...sudah tentunya aku gembira sebab hari ini hari raya aidiladha..lontong,rendang ayam,kari daging,sambal kacang dan sayur goreng telah aku kunyah dan hadamkan dengan jaya dan penuh wawasan 2020..aku ingat nak tolong la orang wt korban..tapi x leh sebab smlm aku dapt msg dr yang meminta aku x hadir sebab besar kemungkinan lembu2 yang akan disembelih akan lari bertempiaran bila tengok sesuatu yang sangat cantik tu..^^ade lagi satu..aku dapat sms dari dy..sape dy??hurm.....



note:aku hepi aizat dapat msuk..hopefully dy dapat masuk akhir ajl..lagu tu..susun silang kata..i like!!insyaALLAH..aminnn....(=

No comments:

Post a Comment