Thursday, November 18, 2010

facebook!!aku kembali

  begitulah hendaknya...kalau lumrah dunia yang pergi xkn kembali lagi..tapi lumrah facebook atau dalam bahasa melayunya muka buku atau dalam bahasa saintifiknya FB pulak yang pergi akan kembali lagi..ish3..

  kisahnya begini..ntah mimpi ape aku tiba-tiba mendapat kekuatan dan ketabahan untuk meng"deactive"kan akaun aku..almaklumlah sibuk menjaga suami dan anak2..hahahaahaha..sejak bile plak??haizzz..masa tu nak exam..so kira cam nk focus study la konon2nya...bese la kan..kalau da ngadap fb ni antara dialog2 yang selalu dibualkan dengan diri sendiri:

aku1:nak on9 sekejap la..1 jam je
aku2:ok la macam tu..1 jam je..x lame pon

tik tok..tik tok..tik tok..

aku1:da satu jam tu...
aku2:alaaaa..jap lagi la..
aku1:ok gak tu..jap lagi off tau

tik tok..tik tok..tik tok...2 jam..3 jam...4 jam.....
x bangun pon!!leka dan terus leka...............

ha..tu yang aku malas tu...nafsu ditambah hasutan syaitan..x kuat iman nk melawannya..tapi kini, aku decide untuk activekan semula..antara sebab dan pendorong aku mencapai laptop lalu on9 da membuka muka bukuku semula:

1)da tade lagi buku aku nak baca selain muka buku (=
2)aku akan berhoneymoon dalam masa yang agak lama di rumah
3)aku bosan dan xtahu nak wat ape
4)baik aku activekan semula sebelum aku menjual fb aku kat mak joyah yang jual kerepek pedas kat kampung sebelah
5)aku saje nak mengacau hidup kawan2 aku dengan like dan komen status sehingga mereka x paham apa yang aku komenkan,tag mereka pada gambar2 yang x sepatutnya d tag,komen perkara yang tidak berkaitan pada gambar2 mereka,menjeleskan mereka yang masih exam lagi atau dengan kata yang lebih abstrak aku nak mereka bahagia...bahagiaaaaaaaaaaa
6)sebab tu fb aku la!korang sebookkk nape??g main jauh2..

7)sebab nak tengok ..........???

selamat berjumpa lagi teman2 fb ku..long time no see..so now..we will see each other...everyday..sampai korang muntah!heeeeee~~~sesungguhnya aku zalim saat dan ketika ini..




No comments:

Post a Comment