Thursday, November 4, 2010

cuti-cuti cinta ^^

   3.11.2010...aku rasa hampir sebulan lebih aku x wat aktiviti yang aku suke ni..tengok wayang..kali terakhir aku tengok wayang cerita the sorcerer apprentice..oleh kerana aku sendiri rasa aku free dan tidak wat pape kt rumah ni (even nota kimia da menjerit2 mintak aku keluarkan n baca dyorg) , aku decide dengan adik aku, Zieha untuk bersama-sama menyerang bp mall sebab nak g tengok wayang..

  kitorang decide nak tengok cerita cuti-cuti cinta sebab cerita cuti-cuti malaysia masih dalam pembikinan....agak ramai manusia kat bp mall ni,yang nk tengok wayang pon ramai...budak2 sekolah pon ada,aku x pasti plak sekarang ni da musim cuti sekolah...bercouple2 plak 2.advance betul budak2 sekarang ni..otw masuk panggung 2, aku tengok la poster2 kat tepi 2....hanya ada 1 je poster yang paling menarik minat lantas membuatkan aku terpegun..HARRY POTTER!!sure aku akan tengok on the first day keluar kalau tade aral melintang la..insyaALLAH..sebab pe aku excited sangat??sebab Daniel Radcliffe tu bekas tunang aku..dy bz sangat sebab tu aku mintak putus..x percaya??aku nasihatkan korang tolong la, tolong, tolong jangan percaya sebab aku sendiri pon xnak percaya..^^


  camne dengan cerita cuti-cuti cinta 2??ok laaaa....xde la sampai aku nak cakap membazir duit tengok..seksi la salah seorang artis yang berlakon 2..ish3..sakit mata,sakit hati..lepas tengok wayang dan menghabiskan sekotak popcorn beserta popcorn orang sebelah yang aku xpernah kenal,kitorang pergi jalan2..actually aku teringin sangat nak beli baju warna putih, baju kemeja..da lame aku nak..cari punya cari punya cari, jumpe!!bila aku tengok harganya,tak jadi beli..terlalu mahal..lebih baik aku simpan duit tu wat beli gula-gula n aiskrim..dengan sedih dan hibanya, aku mengucapkan selamat tinggal kepada baju tu dan akan datang membelinya bila harganya da turun mcam harga gula2 n aiskrim...waaaaaaaaaaa...):..nothing more..the end.......<3

No comments:

Post a Comment