Tuesday, March 22, 2011

surat ini untuk awak





hmm..testing2..1, 2, 3...

   Assalamualaikum w.b.t..hai awak..sihat ke??saya sihat, alhamdulillah (awak x tanye pon kan??hehe) hopefully awak pon sihat gak..^^..hmm..tibe2 saya rasa nak tulis surat untuk awak la..masa nak tulis tadi, pen abis dakwat pulak, so saya taip je la kt blog kesayangan saya ni..xpe kan??lagipun kalau saya tulis surat, saya tak tahu nak anta kt sape..huhu..hmm..tadi macam banyak idea nak cakap, tapi tibe2 hilang pulak..hehe..awak tengah wat ape ek sekarang??saya harap pon sama macam saya..masih dalam perjalanan mengutip ilmu dan pengalaman di samping tidak melupakan bekalan untuk bertemuNYA kelak..

   Awak..nak tahu x??akhir2 ni , kawan saya asyik post video budak2 kecik sembahyang..alololo..comel sangat wak..geram saya tengok..cam nk cubit2 je..tapi, cne nak cubit kan..budak 2 dalam video..hehe..then kawan saya panggil saya ummi..wahhh..tibe2 ada rasa "kegatalan"..da terbayang2 saya jadi ummi , awak jadi abi..gatalkan saya ni??ishhh3...ape la nak jadi..dush3..belajar x habis da pikir macam2..kalaulah mak n ayah saya tahu, memang da dikahwinkanlah..haha..

   Awak..nakal macam saya ke??saya memang nakal..mata saya ni ha..nakal sangat..tapi ni nakal yang masih terkawal ok..tengok si dia , si dia ni, dia tu, dia, dia, dia...banyak kan??jeling2 yg tu jeling yg ni..gatal sungguh..rasa nk cucuk je mata ni, tapi nanti jadi macam kassim selamat la pulak..hehe..nak kawal hati , tapi mata x kawal..x patut..almaklumlah , bukan dari mata turun ke hati , tapi dari mata turun ke usus..tapi kan , mane la tahu, antara orang2 yang saya tengok tu awak ke kan??yang itukah , yang inikah..Jodoh pertemuan , ajal maut di tangan Tuhan..saya pernah dengar orang cakap , jodoh tu kene cari..tapi ada sorang ustazah ni cakap, kita kene yakin dengan janji Allah..pada saya ,saya yakin dengan janji Allah , insyaALLAH kite ........... opss..xleh teruskanlah..malu =_=" (geli x??gelikan?gelikan??)


   Awak..saya harap sangat awak jaga hati awak untuk Dia di samping sediakan sedikit ruang untuk saya nanti..untuk saya isi sebagai peneman setia , pengubat sedih , penghibur lara , tempat awak berkongsi cerita dan masalah , penguat semangat awak , penyejuk mata , penenang di hati....emm..mungkin awak sekarang ni sedang menjalinkan hubungan dengan wanita dan wanita itu bukannya saya..saya x cemburu??for sure n tanpa ragu2 lagi saya memang cemburu..ye, saya x nafikan , saya pernah terlibat dalam hubungan itu..saya pernah..tapi tu dulu..bukan sekarang..alhamdulillah , saya masih lagi terjaga..saya sangat2 berharap dan sentiasa berdoa moga hati saya terpelihara sehingga saya bertemu awak kelak , bakal pemilik hati saya..alangkah indahnya sekiranya bercinta selepas berkahwin..(= tapi adakalanya saya takut saya tewas, saya takut saya akan terlibat lagi dalam hubungan yang tidak memberikan sebarang faedah , saya takut hati saya terjatuh dalam genggaman insan yang bukannya akan menjadi imam saya kelak...mudah untuk melafazkan tapi sukar untuk melaksanakannya..insyaALLAH, saya pasti boleh!betul x??hehe..saya harap awak juga kawal hati awak tu , untuk saya..untuk saya seorang..saya..saya.. ^^

  ok la..setakat ini saja..kalau ada masa lagi saya wat lagi surat untuk awak ok..take care of urself ya my imam..may ALLAH bless u..insyaALLAH..





from :saya (=

to : awak..(only Allah knows)




2 comments:

  1. pergh ila. best doeeeeeeeeeeeeeeee! hahahaha. sape la tue gerangannya kan? haaaa ni la first time aku komen blog kau sebab senang nak dibaca! hahahaha

    ReplyDelete
  2. sweet sgt.... sy nk jgak ape yg awk nk...hehe:))
    >139<

    ReplyDelete