Tuesday, March 8, 2011

senyummmm (=

haiyaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!dushshhhh!!iyahhhhhh!!iyahhhhhhhh!!!dushhhhhhhhhhhh!!duuuussshhhhh!!
booommm~~kedebabommmmmmmmm~~


haaaa..amek kau!!macam tu lah lebih kurang dan tak melebihi had laju keadaan yang berlaku masa aku jawap soalan algebra tadi..erkkk..sebelum tu..assalamualaikum wbt..sorila nyah , i lambat bg salam, emo pulak..hehe..ermm..arini aku exam algebra..aku pon x pasti karangan jenis apakah yang telah aku karang masa menjawab tadi ??(math , tapi wat karangan??=_=' ) geram pon ada gak la..ye ah..yg part aku concentrate lebih tu tade plak yang kuar..haihhhhhhhh...

rasa-rasanya muka aku geram macam yang bawah ni ke??


ATAU

yang ini??


tolong jangan cakap muka aku yang macam atas ni..sebab..sebab..ni gambar orang yg nga baca post ni ^^


masa dok wat tu da macam2 la yang aku pikir..termasuk pikir tentang cara-cara nak buat kuih tat tapi rasa macam epok-epok (karipap) la , cara2 nak pindahkan rumah aku kt sebelah ukm ni dengan menggunakan kaedah ERO (Eliminated Row Operation) la..nampak sangat tension sampai pikir idea2 pilihan bernas..fokus rahilah , fokus , fokus..aku tenung balik paper algebra tu..baca soalan..soalan tu tanye tentang inverse matrix..buat punya buat punya buat punya buat punya buat punya buat punya buat (bape banyak  buat daa..) yeeeee!!!aku dapat!!yang aku pelik tu inverse matrix yang aku dapat tu sebijik macam muka Abi Hurairah..pelik kan??pelik kan??grr...memang tension gile2 la , aku da rasa macam nak wat roket je guna paper algebra ni..tiba-tiba

aku ternampak satu senyuman
senyuman
senyuman
yela senyumannnnn 
macam ni



macam ni jugakkkkkkkk




comel kan?kan?
tapi senyuman yg aku lihat tu bukanlah senyuman orang2 kt atas ni
tapi senyuman ni lebih kurang macam kat atas ni la
xpon lebih comel kot..kikiki
rasa-rasanya senyuman sape??
eh..eh..tolonglah..tolong ok..
tolong jgn cakap tu senyuman aku even memang aku senyum comel pon (tgn kt bahu sambil pandang atas)
sape ye??


ce teka ce teka


jeng jeng jeng


senyumannn


LECTURER ALGEBRA AKU!!
(lecturer kawan2 aku gak ^_^)
 ok..ok..ini x bermaksud pape ok..


pas tengok beliau senyum tgk pelajar2nya jawab exam
terus x jadi aku nak wat roket tadi
terbantut
terus aku jawab dengan jayanya sehingga ke titisan dakwat yg terakhir ( menipu aje kau ni!)

tapi kan..aku suka cara lecturer aku ni
ajar kt kuliah pon senyum je
sentiasa senyum
even student2 ni ada yg bising ( aku x , aku x )
tengok pon x rasa tension
rasa macam nk senyum jugak
especially bg aku yg memang bukan jenis suka senyum ni
kawan-kawan aku pon suka
hehehehehe
teringat plak kt lagu najwa n malique tu



Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa




actually post ni aku nk bgtau senyum tu penting..n senyum itu adalah sedekah..nga tension jawab exam pon jadi ok pas tengok lecturer tu senyum..hehe...pasni tolong senyum especially kau Rahilah, tolong senyum ok..tapi kalau ada yg nampak aku senyum malah terlebih-lebih senyum, tersengih2, tergelak2 sorang-sorang..plez ok..tolong hubungi no yang sepatutnya..jangan hantar aku g jumpe tok kadi sudahlah....kerjasama didahului dengan ucapan..arigato!!


SMILE

macam pernah tengok besi tu..hoho





cau..salam..

1 comment:

  1. Senyum xperlu kata apa2..hihihihi.. =)=)=)=)=)=)=)

    ReplyDelete