Sunday, March 6, 2011

kawan-kawan , aku rindu

   salam..post sedih..sila amek sekotak tisu...kuatkan minda , tabahkan hati ye (pesanan ni untuk diri aku der...) masa aku dok study algebra (almaklumlah , nak exam baru rajin buka buku  =_=" ) , seperti biasa dan memang da biasa la aku akan menyumbat telinga aku dengan earphone..ntah la..tetibe je aku nak dengar lagu memori tercipta tu..

   sambil dengar , sambil study dengan penuh tekun ??? x... sambil dengar sambil aku dok tengok muka kengkawan aku masa kat matrik , gambar yang aku lekatkan kat almari dekat ngn meja study...satu persatu aku tengok...satu persatu kenangan tu muncul...dari yang suka sampai yang sedih , pahit manis...then.ye..aku menangis..



    i'm really2 miss that moment...the time when i had someone to talk when i got a problem , someone that i can share my story , someone that i can laugh with , someone that i cry with , kawan ketika susah , kawan ketika senang , kawan gelak , kawan nangis , kawan yang teman aku makan ,kawan yang teman aku berjalan2 , kawan yang memahami , kawan yang tak mementingkan diri sendiri , kawan yang ikhlas , kawan yang memahami "kegilaan" aku ni ,kawan yang sentiasa ada untuk aku...susah nak cari kawan macam korang...andai aku dapat putarkan semula masa tu , aku nak setiap saat itu berlalu selambat yang mungkin , biar lebih banyak masa kita bersama , akan aku perbaiki setiap kesalahan yang telah aku lakukan pada korang sebab aku tahu aku bukanlah kawan yang terbaik untuk korang..tapi..aku tahu aku memang x mampu..setiap detik masa tu berlalu atas perintahNYA..aku sebagai hamba yang lemah memang x mampu menghalang...aku x mampu...orang cakap yang berlalu biarlah berlalu, jangan dipikirkan lagi..tapi pada aku , x salah aku ingat bende yang berlalu tapi bende itu indah buat aku..


 

   di sini jua memori tercipta, walau seketika terjalin kasih kita,
                      mungkin di sini kita kan berpisah, kenangan bersama takkan ku lupa......


kawan-kawan , aku rindu korang ..rindu...walau berjuta kawan sekalipun , susah nak cari yang sama macam korang ....ukhwah fillah..insyaALLAH


note:teringat nasihat rumet kmm , Nicole..masa tu aku sedih gile pas jawab exam math

"ila , u jangan la sedih sangat..kalau u nak nangis , u pergi mandi , nangis la sepuas-puasnya..nanti u lega"

ok la..nak mandi ..=_="

No comments:

Post a Comment