Wednesday, September 14, 2011

aku senior

salam...
hello ukm , here i come with a smile.. heh , smile la sangat kan..
padahal datang dengan barang yg sangat banyak macam orang nak pindah uma..
sampaikan family aku nk sewakan lori .. haishhh..
betul banyak..x muat bilik, sampai tumpang bilik sebelah .  kelentong!

4 bulan da berlalu..
so kaki aku pon da berpijak kt ukm...
mula la nak merungut 

"nape cuti sekejap sangat?" (gara2 homesick aku ckplah skjap)
"alaaa, da masuk u lg la, x best la, sape la soh bg cuti panjang2..kan da malas"
(bg cuti sekejap marah , bg lame pon marah .. ape la aku ni kan?? eleh , ko yg bace ni pon same je)

senior!
ye , aku senior..ko kesah ape??      tolong jangan nak emo sangatlah rahilah!
tup tup da tahun dua..
rase macam semalam je aku daftar , p orientasi (ayat x payah nak syahdu sgt la)
ermmm...ape2 pon !
aku tetap JUNIOR dalam course aku..tapi xtau la tahun yg akan datang ni ade intake course aku..
gembira sbb rase mcam mude even da tue !

sem ni
aku dok sowang ... rumet first year sebelah bilik je padahal....
yg dok depan bilik aku pon mmg member satu kepala la..bukan aku kongsi 1 kepala dgn dyorg ok?
so , xde la rase bosan kan...
ade la bosan sbnrnye XD .. kalo orang yg kenal aku , mesti tahu aku ni gemar buat exercise mulut..
so da dok sowang2 ni , xkn nk cakap sowang2 plak.. (kalo buat pon hanya aku dan ALLAH je tau..kan?)
banyak tangga nak g blok , berjalan pon lebih jauh dari biasa..compare dok asrama dulu la..xpayah ah kau nk compare ngn bape banyak tangga kt batu caves plak kan?? =_="
x suka ? opkos la aku suka... leh bako lemak yg ade  ni sebab aku lupe nak bawak mancis ngn minyak tanah 

tiap2 ari ade kelas...except sabtu n ahad..
ade yg kene terkejar2 dr fakulti ni ke fakulti ni...
seb bek ade bas , kalo x , aku order firefly ..
yuran?
haih...yuran aku tggi dr coursemates aku yg stay kolej ni
xtau la tang mana yg mahal tu..
mungkin sbb aku pakai braces la tu ... 



papepon

aku mesti try adapt dgn keadaan ni..

peribahasa yg aku rasa macam pinang dibelah dua untuk post ni :

alah bisa tegal biasa 
kalau tidak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya
genggam bara api biar sampai menjadi arang
bersatu kita teguh , bercerai ?? ade jodoh kawen lagi  << kau rase sesuai ke?


lastly , sory sbb aku banyak merepek.. tabiattt =)

No comments:

Post a Comment