Thursday, August 4, 2011

perpisahan ini

salam...nampaknya da masuk hari keempat ye dalam bulan Ramadhan..semoga semangat dan kesabaran kita dalam menjalani ibadah puasa akan sentiasa bertambah..insyaALLAH...

arini aku nak share satu lirik lagu..first time aku dengar lagu ni masa aku tengok cite laila manja kt tv3 tu...sedap lagunya..then da tgk sape nyanyi , aku terus cari..hehe..pada aku la kan memang bez, kalo korang kate x bez....majuk ahhhhhhhhh cmni, nanti ite btau mak itewwwww...(siyes geliiii)


Perpisahan  Ini
1st Edition feat Aizat Amdan

Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Inginku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan
Perpisahan yang tak ku duga kini dah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri





pada aku , lagu ini tentang perpisahan..
pasangan ke sahabat ke saudara ke..
perpisahan yang tak diminta la, terjadi sebab da memang takdir..
hanya lagu yang menjadi kenangan antara mereka..
lagu ape?
cek mek molek kot.. (ohoooooooooooooooooo oiii!)
erm..btw..
lagu ni wat aku teringat kat someone...(jiwang la tu kononnya)..hahaha
=)

2 comments:

  1. weh ilaaa kenape kite ade chemistry haaa?? OMG aku baru cari lagu tu gak! sangad best weh lagu tueee first time dengar!

    ReplyDelete
  2. hahahaha...ko tiru aku!!yaaaa..bezzzzz gile..=)

    ReplyDelete