Saturday, May 14, 2011

kenapa?

Salam...

You're Beautiful
salah satu dari drama korea yang aku minat gile tapi xleh gile lg
mungkin aku agak terlambat kot tgk cite ni..aku xpeduli la..
tapi pada aku la cite ni memang best
kalau ada yang ckp x suke...emmm..
ADE AKU KESAH?

OST dalam drama ni pon aku sukaaaaaaa...
sbb tu aku post lagu2 dalam cite ni..

kenapa??aku gunakan A n B sbg contoh..^_^

1.Gaseumi Yokhae/My Heart is Cursing
-lagu ni sangat2 menyentuh hati..it talks about cinta yang x kesampaian..si A cintakan si B tapi dy x dapat nak luahkan perasaan dy tu...si A pendam perasaan dy tu..haihh..sedihhh..


2.Without Words
-lagu ni pulak cite tentang si A ni yang jatuh cinta pada si B ni tanpa dy sedari..si B ni pulak mmg  xsedor diri yang dy da wat si A ni cintakan dy..buat2 xtau plak..si A ni sedih la sbb si B tu kan..ko kejam B!kejam!!

3.A Song For A Fool
-lagu ni cite tentang sorang lelaki yang sukakan sorang perempuan ni..tapi dy x mengharapkan balasan dari pempuan ni..lelaki ni gembira kalo pempuan ni gembira,dy gembira kalo dapat berada di samping pempuan ni dan dy x kesah kalo pempuan ni tinggalkan dy tanpa ucapkan selamat tinggal sebab dy rasa dy seorang yang fool..haihh..kesian betol lelaki ni..untuk pmpuan tu "oiii minah, mamat ni suke kat ko la!haishhh"

4.What Should I Do
-lagu ni..lagu ni tentang si A yang cintakan si B ni..tapi si B ni pergi tgglkn dy...si A nak si B ni balik semula pada dy..what should A do??dy cinta tahap babas la kt si B ni, jerit tapi si B x dengar..sebab pe??jerit dalam hati je..sape suruh???

5.Promise
-lagu ni pulak tentang janji si A pada si B..yela, si A cintakan si B so mcam2 la janjinyer..janji diana pon ade sekali..kemarukkk!

6.Still/As Ever
-lagu ni tentang cinta si A pada si B..si A akan tunggu si B, hati dy x kan berubah n si B ni la satu2nya cinta dy...haha..romantik gileee...

7.Lovely Day
-ok..lagu ni aku x post..Park Shin Hye ynag nyanyi..so aku share kt sini ye..hehe


wake me gently, my sunshine
just like princess in the fairy tale, i will close my eyes and wait
when i open my eyes, please stay by my side, love shot
just like prince in the fairy tales, look and smile at me
even if i do not know that, in my eyes there's only you
and don't know my heart's throbbing, the sound of my heartbeats

i wanna love you, i wanna with you
can you feel it, my feeling
come to me, come a little bit closer and take my heart away
everyday lovely day, everyday i will whispering to you again
sweeter than candy, i will give my love to you

wanna love you, wanna with
reading the magic spells syal lala
your smile appear like the warm sunshine
my heart is throbbing again
now said to me

i wanna love you, wanna with you
can you feel it, my feeling
come to me, come a little bit closer and take my heart away
everyday lovely day, everyday i will whispering to you again
sweeter than candy, i will give my love to you

wanna love you, wanna with you
i will hug you tight
lovely day please try to feel my heart
together forever
la la la la everyday i will bring only happiness
sweeter than candy, i will give you my love
 
 



semuaaa lagu dalam drama ni aku suke..sebabnye mcam yang kt atas..actually reason berjela2 tapi xleh la nk bgtau semua..beselakan aku kan minah jiwang...hoho..kalo rasa nak paham lagu ni based on the drama, tengoklah !!~ ^_^



No comments:

Post a Comment