Tuesday, May 17, 2011

20???alhamdulillah

Salam..



alhamdulillah..
20...20 bulan..opss...20 tahun..
20 tahun da aku hidup di dunia ni..
masih lagi diberi pinjam nyawa oleh Dia
masih lagi diberi kesihatan untuk menjalani kehidupan seharian
masih lagi bernafas
masih lagi boleh bercakap, mendengar, melihat,ketawa,tersenyum, berlari
alhamdulillah
sunnguh besar nikmatmu Ya Allah,
semoga dengan bertambahnya usia, maka bertambahlah amalan, berkuranglah dosa..insyaALLAH


-selamat tinggal alam belasan tahun...sekarang aku berada dalam alam 20-an..welcome Rahilah!
-thankz for all the wish...family aku, kawan2 aku, cikgu , lecturer..tq..tq...tq..insyaALLAH, semua doa kalian dimakbulkanNYA..tapi kan..aku nak share satu wish yang paling best...ade part yg gelak2 aku baca..

Assalamualaikum syg..selamat mymbut ulang thn kelahiran ke 20.mga pnjg umr.
dimurahkn rzeki.smoga jd ank yg solehah.mga dpt suami yg soleh.mga jadi isteri
yg taat pd suaminya.ibu yg syg pd anak2.

atie

aminnnnn..insyaALLAH..best kan wish ni??hehe...siap ade unsur perkahwinan dan kekeluargaan di situ..x lame lagi la tu kan??hahahaha..hanya DIA yang tahu..dengan siapa??
__________________

teka! teka!
jawapannya tunggu aku kawen nanti sebab aku pon xtahu ngn sape..hehe..
ermm..da..da..jangan merepek la Rahilah!


-btw, untuk adikku yg aku sayang (romantik ni weh!) , Zieha yang masam, thankz untuk hadiah yg comel tu..tadi g anta dy balik ikbn melaka..x ckp ape2 pon..bile aku da balik uma, dy soh aku tengok beg yg dalam robok..jeng..jeng..ada hadiah yg comel..suprise gituu...seb bek aku xde penyakit demam kura2 kalo x...(ade kaitan ke??)terharu sampai kuar *****..=)
-actually aku share bufday date same dengan beberapa org...yg aku tahu la Puan Rudziah , Caryn Lim (sebaya), Izzati Mislan (sebaya),Syafiq , kak Radin (baru arini kenal kt Fb after dy tahu bufday same date) , Nur Azreen (sebaya)..Selamat Hari Lahir semua, semoga sukses dalam kehidupan hendaknya..haa..ada lagi satu..kalo rakyat Perlis tahu la..hari ini Hari Keputeraan Tuanku Raja Perlis..^_^


untuk Rahilah dari Rahilah:
Selamat Hari Lahir yang ke 20 ya Rahilah
semoga ALLAH memberkatimu
semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki
berjaya di dunia dan akhirat
senyum selalu
insyaALLAH
aminnn..
^_^

sepintas lalu:ade sorang kawan aku ni yang da lame nk soh aku bakor mulut dy..dy soh dengar nasihat dy..nak tahu ape??

KO KURUSKAN BADAN KO LA RAHILAH!

No comments:

Post a Comment