Wednesday, April 11, 2012

happy one month anniversary

salam

HAPPY ONE MONTH ANNIVERSARY!!!

TO 

ME

eh eh eh eh
salah
to them!!!


terlambat pulak buat entry ni
almaklumlah sibuk uruskan anak-anak ...... semut ;)

abangku kini sudah kawin..
aku pula bagaimana?

oh emak , ila mau kawennnn
kawen dengan siapa??
dengann ......... (alah , mak sendiri tau..hahahahahahaha)
(kompem mak aku muntah kalo bace)

 btw , im just want to wish:

 Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alaikuma
Wa jamaah baina kuma fee khair.
(God bless you both and bless you both)
(And get the best collection)

congratulations to both of u
semoga berkekalan hingga ke akhir hayat
bahagia n gembira selalu
semoga diberkati Allah S.W.T
nak anak sedara boleh??hehehe


ermmmm..actually ada satu insiden yang tidak boleh dilupakan..
aku da cube lupekan
 puas aku cube
tapi...
begini ceritanya

pada hari itu ,
angin meniup sepoi-sepoi bahasa (ala2 usop wilcha kak limah x?)
masa tu aku dok sebuk bagi goodies bag kat keluarga sebelah ,
nga dok bagi-bagi ni..
tetibe...
 terdengar
terdengar ape??
terdengar suara takbir di angkasa , selembut bayu meresap ke dalam jiwa
ishhhhhhhhhh..bukan-bukan

aku terdengar satu suara ni
katanya

Ni la kembar pengantin

puas aku pandang ke kanan dan kiri ,
yg aku pasti hanya aku je awek cun yg berada di tempat kejadian
(silakan muntah beramai-ramai)

aku bgtau akak aku , komen beliau :

"alah , kalo tambah janggut kt dagu ko , mmg sebijik muke mcam ijol"

aku redhooooo dgn jawapan tu







ni kat uma aku (ni pic dari cameraman)



sekian ....















No comments:

Post a Comment